Pobierz formularz reklamacji klikając w guzik poniżej.
Wyślij formularz na adres: sklep@normastore.pl
Dokładnie zapakuj reklamowany towar oraz dołącz do paczki formularz reklamcji i fakturę.
Przekaż paczkę kurierowi w umówionym wcześniej dniu i godzinie.
Po zaakceptowaniu reklamacji, w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pełną kwotę zamówienia.
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny albo faktura
VAT) albo inny dowód zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Zgłoszenie reklamacyjne może być złożone :
a) pisemnie na adres: Eco Service sp. z o.o., ul. Atramentowa 5, 55-040 Kobierzyce;
b) wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@normastore.pl
3. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do
korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który może zostać przesłana
odpowiedź na reklamację, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, opis
wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób
poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Eco Service
dostarczyć wadliwy Produkt do siedziby Eco Service.
I otrzymaj rabat -20% na kwotę pierwszego zamówienia (wszystkie produkty)
Będziemy cię informować o nowościach i promocjach w Normastore Kids.
* Klikając ‘Zapisz się’, akceptujesz naszą politykę prywatności.